گزينش يك ارايشگاه عالي عروس

۷ بازديد

خدمات عروسي
براي گزينش يك آرايشگاه عالي براي عروسي نكات طلايي موجود هست كه هر عروسي بايستي به آن ها دقت نمايد وگرنه شايد پشيمان شود !
در حالتي كه شما نيز بخشي از آن مدل از عروس هايي مي باشيد كه براي گزينش آرايشگاه عروسي تان هنوز دو دل مي باشيد و نمي دانيد كجا مي بايست برويد كه نيز جور موهايتان و نيز پيرايش صورتتان را وخيم نكند و از سوي ديگر شمارا تبديل به انسان ديگري نكند , مي بايست بدانيد كه صرفا نيستيد و عروس هاي زياد ديگري هم همچون شما مبتلا اين استرس اند . براين اساس درصورتي كه بدنيال گزينش ارايشگاه عروسي قابل قبولي مي‌باشيد مقاله زير را بخوانيد و به خاطر بسپاريد .
احتمال دارد شما هم جز آن نوع كساني مي‌باشيد كه با مراجعه به يك ارايشگر و ديدن مثال عمل وي زمان ها نزد وي ميرويد و شغل هاي ارايشي خويش را به دست وي مي سپاريد . البته پيش از تصميم آخري براي عقد قرارداد روز عروسي , نزد وي برويد و جور مو انتخابي خويش را به وي نشان دهيد . حتماً دراين مورد خاص به همراه يكي‌از دوستانتان برويد و هيچ زمان به تنهايي براي تعيين آرايشگر به سالن‌هاي متفاوت نرويد . حتما صلح و دوستي را همراه خويش ببريد كه نيز درستگو باشد و نيز آنقدر رك كه حقيقت را به شما بگويد . ممكن است اين آرايشگر هنوز تعيين صدق نباشد و نتواند شمارا در خاص ترين روز زندگيتان همانطور كه مي‌خواهيد آرايش و پيرايش نمايد .
يادتان باشد كه فردي كه در تمام زمان كارها ارايشي شما‌را انجام ميداده و يا اين كه موهايتان را عالي و آراسته كوتاه و آرايش و پيرايش ميكرده , ادله نمي‌شود كه بتواند براي پيرايش روز عروسي , نيز نوع مو متبوع و همينطور ارايش خير و خوبي شما‌را صحيح نمايد . براي گزينش ارايشگاه دست‌كم چهار تا پنج ماه زودتر وقت بگيريد تا مجال آزمايش كردن آرايشگر را داشته باشيد .

يك مزيت ديگر كه در طول مراجعه به آرايشگاه قبلي از روز عروسي موجود است اين است كه شما مي‌توانيد زمان را در دست داشته باشيد و بدانيد كه براي دسته مو انتخابي و ارايش صورتتان چقدر به زمان نياز است و اين منجر ميشود كه با زمان بندي ظريف , ديگر طي روز عروسيتان مبتلا استرس نشويد و به موقع به تمام كارهايتان برسيد .


مزون لباس عروس

در حين انجام شينيون گيسو اعتنا فرماييد كه انقدر مشغول كلام و درد و دل نشويد كه از جزئيات عمل غافل گرديد . در تمام زمان شينيون موهايتان , از ارايشگرتان بخواهيد كه پشت موهايتان را قدم به قدم از يكسري زاويه به شما نشان دهد تا هرتكه‌اي را كه دوست نداشتيد , پيش از آنكه دير شود صحيح نماييد .
براي اين‌كه آرايشگرتان تجسم صدق از جور گيسو انتخابي شما داشته باشد , خوبتر است يك سري عكس از نوع دلخواهتان را به وي نشان دهيد , در غير اينصورت احتمال دارد بابيان جملا‌ت و لغات بسيار او‌را گيج فرمائيد . علاوه بر اين در شرايطي كه عكسي از خرقه عروستان را نيز به همراه داشته باشيد مي‌توانيد با مشاوره با آرايشگرتان از وي بخواهيد تا هماهنگي بيشتري بين شينيون موي و نوع خرقه عروستان توليد نمايد .
در صورتيكه تمام تجسم شما از دسته موهاي خوشگل با توري حرير بر روي سرتان با يك گونه گيسو خيره كننده و غريب با ناكامي مواجه شد و دست و پايتان از شدت تعجب كم آب شد خوب تر است ارام باشيد مقداري شوخ طبع باشيد در اينده نزديك همگي اين اتفاقات برايتان خنده دار خواد بود

بعضي اوقات مبتني بر نادرست خويش ما , احتمالا اشتباهاتي چهره دهد . براي مثال ً با تعيين يك عكس از زاويه بد ارايشگرمان متوجه مراد ما نميشود به اين ترتيب در صورتي از عمل يك آرايشگر خوشتان آمد البته هنوز آنچه را كه شما مي خواستيد انجام نداده بود خوبتر است يك مجال ديگر به وي بدهيد گهگاه براي ايده آل شما و وصال به فيس مورد نظرتان بيش تر از يك گردهمايي وقت بگذاريد
احتمالا هنوز به منظور دلتان نرسيده باشيد . استراتژي ديگر اين است كه از يكي دوستانتان كه جنس و نوع موهايش مشابه به شماست بخواهيد تا وي تالار ارايش ديگري را كه ممكن است خودش به آنجا مي رود به شما معرفي نمايد .

مزون لباس عروس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.