هيچ حسي به همسرم ندارم

۷ بازديد

خدمات عروسي
حدود 5 سال است كه تزويج كردم . اوايل معاش عشق و علاقه متعددي به همسرم داشتم . ولي طراوت ها اين طور نيست و روز آپ تو ديت از همسرم دورتر ميشم . همسرم نيز سعي خاصي براي گرمتر شدن رابطمون نمي كنه و صرفا تعدادي ماه قبلي بود كه به اينجانب اظهار‌كرد شم مي كنه ديگه دوستش ندارم زيرا رفتارم تغيير كرده . درسته , رفتارم تغيير كرده ولي نمي دانم دليلش چيه ؟ زندگيمون بي هيجان شده و ديگه نمي تونم به همسرم ابراز عشق و علاقه كنم . ميترسم . چطوري ميتوانم نظير گذشته باشم ؟
خوب تر است بدانيد كه شما وارد فصل جديدي از روابطتان شده ايد و نگراني شما بيهوده است . بيشتر روابط بعداز گذر زمان معمولي و تكراري ميگردند و عشق هاي روز اوليه كم رنگ مي گردد . شما هر دو گرفتار شده ايد و با وارد شدن فرزند به توده خانواده تان گرفتارتر نيز ميشويد . البته به همين راحتي نميتوان اذعان كرد كه از حرارت افتادن ارتباط معمولي است ممكن است اختلال ارتباطي , مالي , جنسي و . . . دربين شما و همسرتان وجود داشته باشد كه دراين‌صورت مي بايست اين علت ها را تشخيص داده و برطرف نمود .


مزون لباس عروس

خوبتر است نخستين با همسرتان گفتمان نمائيد و در شرايطي‌كه متوجه شديد كه نقص‌ خاص و دنيوي نيست مي توايند براي خوبتر شدن ارتباط تان بعضي از امور را انجام دهيد . مي بايست بدانيد كه‌اين تغيير تحول خلق خوب تر است بر شالوده راي زني با همسرتان و تصميم دو نفره باشد .
1 ) براي تجديد و ياد آوري خاطرات رمانتيك و دوست داشتني كه در پيشين با همسرتان داشته ايد تفريحات و سرگرمي هاي دوران نامزدي و اوليه تزويج تان را تجديد فرماييد و به مكان هاي تفريحي كه در قبلي مي رفتيد و خاص بود برويد .
2 ) دقت ويژه اي به همسرتان داشته باشيد و براي با نيز بودن و تفريح كردن در پي عذر نباشيد . هر روز با همسرتان در محل كارش تماس داشته باشيد هنگامي شما با همسرتان گرم خيس كردار ميكنيد وي هم جواب بهتري ميدهد .
3 ) مي‌توانيد براي آشكار كردن عشق خويش به همسرتان , اورا با دادن كادو اي خاص كه به آن عشق و علاقه داشته باشد غافلگير فرمائيد . يادتان باشد اين كادو حتماً نبايد لاكچري باشد .
4 ) نوشتن طومار هاي عاشقانه براي همسر در حين هاي خاصي مانند به دنياآمدن و سالگرد نامزدي در حين هايي كه گسل عاطفي در ميان آنان دوچندان شده سفارش مي شود .
اين كاملاً به شما و استعداد و تمايلاتتان مربوط است . بعضا از اشخاص استعداد سرودن شعر با استفاده از جملا‌ت نغر را دارا‌هستند و بعضا ديگر به خاطرات عالي قبلي كه با همسرشان گذرانده اند اشاره مي نمايند . مي‌توانيد اين متن ها را در يك مكان منحصر به فرد كه صرفا همسرتان به آن دسترسي داراست قرار دهيد .
با همگي اين تفاسير هيچ زمان اعجاز كلمه ها را فراموش نكنيد . اعتنا داشته باشيد كه ابراز عشق و علاقه كلامي قادر است سردترين ارتباط ها را هم به گرمي تبديل نمايد .
راهكارهاي اشاره شده ميتواند به گرمتر شدن ارتباط شما با همسرتان ياري دهد ولي يادتان باشد كه علاقه را مي بايست رويش اعطا كرد و خير اين‌كه به حالا خويش رها كرد و براي رويش و تقويت ارتباط هر دو نفر مي بايست كوشش كنند .

 

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.