مي بايست و نبايدهاي كفش عروسي

۳ بازديد

سعي نماييد ديروز از عروسي حتما كفش هاي تان را بپوشيد تا پاهاي تان به ميزان ي كفش و گونه كفش عادت نمايد و در صورتي كفش تان چرم است پاهاي تان در آن جا گشوده نمايد تا براي عروسي كارتان راحت باشد . در شرايطي‌كه كه قابليت پوشيدن خرقه عروس تان را داشتيد حتما اين فعاليت را به همراه پوشيدن كفش هاي تان انجام دهيد و با آن برقصيد و روش برويد . چون شيوه رفتن با يك كفش پاشنه دار با جامه پف دار و حجيم عمل رنج است و به تمرين نياز دارااست
در صورتي‌كه به جور كفش هاي تان خيلي وسواس داريد و كفش هاي پاشنه كوتاه و راحت را نمي پسنديد يك توصيه به شما ميكنيم : حتما دو جفت كفش براي عروسي تهيه و تنظيم نماييد . يك جفت كفش مناسب و مورد پسندتان كه براي عكاسي آتليه و خوشامدگويي به مهمان‌ها ميتوانيد استفاده نمائيد و يك جفت كفش تابستاني يا اين كه كفش راحت با پاشنه كوتاه خيس و ترجيحا جلو گشوده و پشت گشوده كه براي عكاسي گلشن و رقصيدن در مراسم تان از آن استفاده فرماييد
معمولا كفش هايي كه پاشنه هاي خيلي بلند ( قريه سانتي متر ) يا اين كه خيلي دقيق دارا هستند براي عروس خانم دلخواه نيستند . ضمن اين‌كه راه و روش رفتن او‌را غيرطبيعي جلوه مي نمايد تعادل اورا هم بر نيز مي‌زند و احتمال زمين ميل كردن اورا بسيار مي نمايد .
بعضا از عروس خانم ها به دليل اختلاف قد متعددي كه با شوهرانشان دارا هستند مرتكب چنين اشتباهي ميگردند اما بايستي بدانند كه زمين ميل كردن عروس خيلي بدتر از اختلاف قد است .
شايسته ترين فعاليت اين است كه كفش پاشنه بلندتان را صرفا براي عكاسي استفاده نماييد و يك كفش با پاشنه دلخواه براي مراسم عروسي در لحاظ بگيريد .
گذشته از خريد كفش عروسي حتما اين مقاله را بخوانيد ( تمام نكات در باب خريد كفش عروسي و نامزدي )
همت نمائيد كفش ها يتان با خرقه تان هماهنگي داشته باشد . چنانچه جامه تان ساتن است كفش ساتن بخريد . در حالتي كه خرقه تان گيپور است از به عبارتي گيپور روي كفش تان بدهيد . در حالتي كه حاشيه تور سرتان روبان دوزي داراست كفش روبان دار بخريد , در صورتي روي خرقه تان شكوفه دارااست روي كفش تان هم شكوفه بزنيد . درصورتي كه كه كفش مورد نظرتان را پيدا نكرديد مي‌توانيد تكه اي از پارچه جامه عروس تان را به يك كفاش حرفه اي بدهيد و جور مورد نظرتان را به اوسفارش دهيد . تنها بايستي مراقب بدقولي هاي احتمالي باشيد .
هنگام خريد كفش عروسي يا اين كه نامزدي تكه اي از پارچه ي جامه تان را به همراه داشته باشيد تا بتوانيد رنگ كفش و جامه را با نيز همخواني دهيد . اعتنا نمائيد كه والور رنگ هاي نباتي و شيري و سپيد به نيز نزديك است و احتمال دارد شمارا در گزينش در گير نادرست نمايند .
پيشين از خريد كفش عروسي حتما اين مقاله را بخوانيد تمام نكات راجع به خريد كفش عروسي و نامزدي درصورتي كه خرقه عروس تان كوتاه و فانتزي است حتما كفش خاص و فانتزي تعيين فرماييد تا با جامه تان هماهنگ باشد . معمولا كفش هايي با بندهاي بلند كه به طور ضربدري روي ساق پا بسته مي‌شوند ميتوانند به پاهاي تان زيبايي خاصي بدهند .
درهرحال در صورتيكه ميزان قد خرقه عروس طوري باشد كه كفش عروسي معين باشد حتما مي بايست در خريد كفش ذوق و سليقه به خرج دهيد .
در حالتي‌كه كه شب پيشين از عروسي كفش هاي تان را به طور امتحاني پوشيديد و حس كرديد به پاهاي تان فشار مي‌آورد ميتوانيد يك‌سري كاغذ خبرنامه را مچاله و با آب ليمو تر فرمائيد و در كفش فرو فرمائيد و بگذاريد تا صبح به به عبارتي شرايط بماند . با اين عمل كفش شما يه خرده جا گشوده مي نمايد .
هنگام خريد كفش عروس به محل برگزاري عروسي دقت فرماييد . اگر كه عروسي در گلشن اجرا مي شود كفش هايي كه پاشنه هاي بلند و باريك دارا هستند تعيين خير و خوبي نيستند . چون پاشنه كفش در خاك و چمن و سنگ ريزه ها فرو مي‌رود و نيز كفش تان وخيم مي گردد و نيز بازدارنده روش رفتن شما مي‌شود . در صورتي‌كه كف تالار سنگ يا اين كه سراميك است و يا اين كه در فصل‌زمستان و برف وصلت مي‌كنيد بايستي از كفش هاي عاج دار استفاده نماييد كه مبادا رمز بخوريد .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.