براي رفتن به مراسم عروسي چه لباسي بپوشيم و چه لباسي نپوشيم ؟

۴ بازديد


در حالتي كه مراسم غير قانوني است و در هنگام صبح اجرا مي شود , يك تيشرت كوتاه بي آلايش بپوشيد و يا اين كه از لباسهايي نظير كت و شلوار و يا اين كه كت و دامن كه دلخواه دفتر است استفاده نماييد .

چنانچه مراسم غير قانوني است و بعدازظهر اجرا مي شود از لباسهاي منحصر به فرد ضيافت هاي عصر استفاده نماييد .

در حالتي كه مراسم نصفه قانوني است و در هنگام روز اجرا مي شود بلوز كوتاه و يا اين كه كت وشلوار و يا اين كه كت و دامن بپوشيد .

در شرايطي‌كه مراسم نصفه قانوني است و بعدازظهر اجرا مي شود بازهم ميتوانيد از لباسهاي منحصربه‌فرد ضيافت هاي عصر استفاده نمائيد .

در شرايطي‌كه مراسم تماما ” قانوني است و و درطول روز اجرا مي شود يك بليز كوتاه و يا اين كه كت و دامن بپوشيد و در‌صورتي‌كه كه دوست داشتيد ميتوانيد از كلاه و دستكش نيز استفاده فرمائيد . ”

” درصورتي كه مراسم تماما ” قانوني است و عصر اجرا مي شود , نيز ميتوانيد خرقه كوتاه منحصر به فرد ضيافت عصر بپوشيد و نيز ميتوانيد خرقه بلند بپوشيد ( حتما ” از جواهرات , كيف دستي , ساعت و غيره استفاده فرماييد . )

در صورتيكه مراسم فوق العاده قانوني است , حتما ” خرقه بلند و پاره اي درخشان بپوشيد واز خز و جواهر آلات درخشاني مانند الماس استفاده فرماييد .

خانمها در هنگام كمپاني در مراسم عروسي چه لباسهايي نبايد بپوشند؟

هيچ زمان جامه سپيد نپوشيد چون با پوشيدن خرقه سپيد همگي گمان مي نمايند كه شما قصد داريد با عروس رقابت فرماييد . رنگهاي متنوع دوچندان متعددي موجود است و شما مي‌توانيد يكي‌از رنگهاي قشنگ را تعيين فرماييد .

در مراسمي كه طي روز اجرا مي شود همت فرماييد جامه مشكي و يا اين كه خرقه درخشان و پولكي نپوشيد .

در حالتي‌كه جامه شما , نيز رنگ جامه مامان عروس و يا اين كه ساقدوشها است به هيچ وجه ” نگران و غمگين نباشيد چون شما نمي توانيد براي تعيين رنگ لباستان با كليه مهمانها هماهنگي فرماييد .

با پوشيدن لباسي برازنده و دلخواه به ميزبانانتان احترام بگذاريد و از پوشيدن جامه نامطلوب و خيلي گشوده كه دلخواه مراسم عروسي نيستند جدا ” خويش داري فرمائيد .

از پوشيدن دستكشهاي بلند كه تا بالاي آرنج ميباشند , خويش داري فرمائيد .

در حالتي‌كه دستكش پوشيده ايد هيچوقت در هنگام نوشيدن و ميل كردن دستكشتان را در نياوريد .

لباسهاي مطلوب مهمانها عروسي ( آقايان )

چنانچه مراسم غير قانوني است و در هنگام صبح اجرا مي شود , بلوز , شلوار و ترجيحا ” يك ژاكت اسپرت بپوشيد .

درصورتي كه مراسم غيررسمي است و بعدازظهر اجرا مي شود , كت و شلوار بپوشيد .

در حالتي‌كه مراسم نصفه قانوني است و در هنگام روز اجرا مي شود , كت و شلوار بپوشيد .

در‌صورتي‌كه مراسم نصفه قانوني است و عصر اجرا مي شود , يك كت و شلوار به رنگ تيره بپوشيد .

چنانچه مراسم به طور كامل ” قانوني است و درطول روز اجرا مي شود يك كت و شلوار تيره رنگ بپوشيد و كروات بزنيد .

در‌صورتي‌كه مراسم تماما ” قانوني است و عصر اجرا مي شود از جامه منحصربه‌فرد مراسم قانوني كه معمولا ” كت و شلوار مشكي و كروات مشكي است , استفاده فرمائيد در غيراين صورت حتما ” كت و شلوار تيره بپوشيد .

در‌صورتي‌كه مراسم فوق العاده قانوني است و در كارت دعوت عبارت “ كروات سپيد ” آورده شده‌است حتما ” همراه كت شلوارتان يك جليقه بپوشيد و كروات سپيد بزنيد .

آقايان در هنگام كمپاني در مراسم عروسي چه لباسهايي نبايد بپوشند؟

اگرمراسم عروسي پس از ساعت ۶ عصر اجرا مي شود حتما ” يك كت و شلوار تيره بپوشيد و كروات بزنيد از پوشيدن لباسهاي اسپرت در جشنهاي شبانه جدا ” پرهيز كنيد .

در صورتي‌كه مراسم در روز اجرا مي شود , هر چقدر نيز كه قانوني باشد از پوشيدن كت و شلوار تاكسيدو دوري كنيد .

در شرايطي‌كه در كارت قانوني و يا اين كه غيررسمي بودن مراسم ذكر نشده است و مراسم در روز برگزار نمي‌شود لباسي بپوشيد كه درهرحال مطلوب باشد . با يك كتو شلوار تيره رنگ و يك كراوات مطلوب شما مي‌توانيد نسبتاً ” در هر مراسمي كمپاني نماييد

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.