نكاتي مهم در انتخاب و خريد لباس عروس

۳ بازديد

نكاتي با اهميت در تعيين و خريد خرقه

تعيين جامه عروس يكي‌از مهم ترين خريدهاي مرتبط با پاي كوبي عروسي است كه اكثر اوقات عروس خانم ها روي آن خيلي مهم ميباشند و گهگاه به خيال و خاطر اين‌كه خوبتر است از ايده ها متعدد در هنگام خريد جامه عروس استفاده مند شوند روز خريد جامه عروسي تعداد متعددي از دوستان خوب و اشخاص قبيله را همراه ميبرند در حالي كه خوب تر است صرفا دونفر را همراه خويش ببريد . در غير اينصورت ميان ايده ها و ذوق هاي متفاوت سردرگم خواهيد شد……
خاص ترين خرقه در معاش هر شخص قادر است خرقه عروسي وي باشد . هر فرد اميد داراست كه عروسي اش با شكوه و آبرومندانه برگزار شود . اهميت اين روز براي عروس بيشتر از داماد است .
تنظيم ي خرقه عروس
۱٫ ميتوانيد طرح خرقه مورد نظرتان را به يك مزون داده تا برايتان دوخته شود و شما آن را بعد از رضايت از دسته و كيفيت عمل خريداري نماييد . البته از آنجايي كه شما مالك خرقه مي باشيد شايد در آتي در محافظت اش مبتلا نقص‌ گرديد .
۲٫ با مسئول مزون مورد نظرتان در زمينه ي كرايه ي خرقه دوخته شده حرف فرمائيد . خوب تر است جامه دوخته شده را كرايه نماييد تا بعدا مبتلا ايراد نشويد .
۳٫ تعيين جامه هاي فراهم و اجاره ي آنان براي روز عروسي كاري به صرفه خيس و رايج خيس است . با يه خرده شكيبايي مي توانيد لباسي كه به معيارهايتان نزديكتر است گزينش فرماييد .
در‌حالتي كه بازوهايي لاغر داريد :
در شرايطي كه بازوهايتان را تماما نپوشانيد خوبتر است چون بخش اعظمي از طراحان خرقه عقيده دارا‌هستند كه وجود آستين اعتنا را به‌اين نصيب جلب مي نمايد . همينطور از پوشيدن دسته هايي با آستين ركابي دوري كنيد .
در حالتي كه درشت اندام مي‌باشيد :
براي خانم هايي كه اندام درشتي دارا‌هستند جامه هاي دكلته ابدا تعيين قابل قبولي نيستند . گونه هاي گريبان هفت , گريبان هاي قلبي و گريبان گلابي ( اشك ) آيتم هاي دلخواه تري ميباشند .
جامه هاي آستين كوتاه بزرگي و چاقي بازوها را ميپوشاند . در شرايطي‌كه قصدتان پوشيدن لباسي با آستين بلند ميباشد حتما از تورهاي نگين دار و خوشگل براي آستين لباستان استفاده نماييد . در كل خرقه عروس هاي آستين دار براي عروس خانم هاي مضاعف لاغر , دوچندان درشت و چهارشانه دلخواه خيس است تا نقايص بدنشان را بپوشاند .
در صورتي گردن كوتاهي داريد :
كليد خلل شما پوشيدن جامه هايي با گريبان ي گشوده است . گريبان هاي بسته كه به دور گردن پيچيده مي گردند هيچوقت آيتم ي صدق براي شما نمي باشند . همينطور به اينجور اشخاص توصيه مي شود تا موهاي خويش را عده كرده و بالا ببرند تا گردنشان بلند خيس نشان داده شود .
تعدادي نكته درباره ي جامه عروس :
– عروس خانم هاي قدبلند ميتوانند از خرقه هاي بلند و دنباله دار استفاده نمايند . منطقي باشيد و بپذيريد كه چنانچه قد كوتاهي داريد نبايد چنين لباسي را تعيين فرمائيد چون به اصطلاح در لباستان گم خواهيد شد . همينطور در حيث داشته باشيد كه جامه هاي سواي دنباله سبك ترند و براي تحرك و رقصيدن راحت ترند .
– در‌صورتي‌كه بخش هاي پاييني اندام شما تپل است يا اين كه به اصطلاح اندامي گلابي صورت داريد , خرقه هايي با دامن پف دار و يا اين كه A صورت براي شما خوبتر مي‌باشند .
– روزي كه براي پرو جامه عروس ميرويد حتما كفش عروسي را با خودتان ببريد و همينطور جامه زيري كه براي آن شب تنظيم نموده ايد را هم بپوشيد . چون قد جامه شما بسته به اندازه پاشنه ي كفشتان مي‌باشد و همينطور تنگي يا اين كه گشادي گريبان ي لباستان هم با پوشيدن خرقه زير مد نظرتان معلوم ميگردد .
– يك‌سري روز ما‌نده به مراسم لباستان را بخار بدهيد . براي اين عمل ميتوانيد لباستان را به مزون خرقه عروستان بسپاريد و يا اين كه يك خشكشويي قابل اعتماد و خوش عهد و پيمان پيدا نماييد .
– كفش مورد نظرتان را در منزل بپوشيد و با آن راه و روش برويد تا به آن عادت نماييد و در حالتي كه نياز است تا كفشتان جا گشوده نمايد اين دستور آپ تو ديت عروسي موكول نشود . در ضمن اصلا لباستان را تا روز عروسي نپوشيد .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.