12 نكته در رابطه كفش عروس‌خانم

۴ بازديد

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
خانم‌هايي كه همسرشان خيلي از خودشان قدبلندتر است , ممكن است براي شب عروسي‌شان دنبال كفشي ميگردند كه بتواند قدشان را كم‌وبيش هم‌تراز همسرشان نشان بدهد . اما آيا فكر‌ميكنيد مي توانيد تمام شب با چنين كفشي راحت باشيد؟
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
12 سفارش زير كمك‌تان مي‌نمايد كفش عروسي‌تان را صحيح تعيين فرماييد

1 - اوليه از همگي , راحتي : مهمترين نكته‌اي كه در تعيين كفش جامه عروسي‌تان مي بايست به خاطر داشته باشيد , اين است كه مي بايست در آن راحت باشيد . شما قرار است اين كفش را تمام ارتفاع شب به پا نماييد و با آن راه و روش برويد و برقصيد . در صورتيكه پاشنه آن خيلي بلند باشد يا اين كه پاهايتان را بزند , اعصاب‌تان به‌هم مي‌ريزد . بدين ترتيب به سراغ كفش‌هايي نرويد كه پاشنه خيلي بلند و ظريفي داشته باشند يا اين كه شيب كف كفش خيلي فراوان باشد . كفش‌هايي با بندهاي دقيق و سفت روي انگشتان پا هم سبب رد پرتاب كردن روي انگشتان پاي شما ميگردند .

2 - جنس كفش عروسي با اهميت است : جنس كفش عروسي شما نيز خيلي با اهميت است . ابريشم و ساتن دو جنس پارچه دلخواه براي پباده سازي راه كفش جامه عروس مي باشند . با اين وجود جنس پارچه‌ جامه عروس شما نيز ميتواند راهنماي خير و خوبي براي تعيين جنس رويكرد كفش جامه عروسي‌تان باشد . شما چه بسا ميتوانيد تكه‌اي از پارچه خرقه عروس‌تان را به كفاش بدهيد تا با آن رويكرد كفش خرقه عروس‌تان را بدوزد و روي كفش‌تان آن را به‌كار غالب شود . در شرايطي‌كه روي جامه بالا تنه‌تان عمل شده , مي توانيد جزو اين پارچه فعاليت شده را روي كفش‌تان به فعاليت ببريد .

3 - غروب برويد خريد : شايسته ترين زمان براي خريد كفش جامه عروسي‌تان , ساعت‌ها آخري روز و غروب است زيرا در تمام روز بر اثر رويه رفتن و ايستادن روي پاها , پاها كمي‌ ورم مي كنند و بزرگ‌تر ميگردند اما چنانچه شما صبح به خريد كفش عروسي‌تان رفته باشيد , احتمالا اين كفش , عصر ( روز ) مراسم پاي شمارا بزند .

4 - به كف محل برگزاري جشن و پايكوبي اعتنا فرماييد : عروسي شما قرار است در گلشن برگزار شود يا اين كه در يك تالار كه با قالي فرش شده؟ كفش‌هاي عروسي با پاشنه تيز براي مراسم پايكوبي وصلت در گلشن مطلوب نيست زيرا پاشنه آن داخل گل و خاك زمين چمن فرو مي رود . براي اين مكان‌ها از كفش‌هاي تخت يا اين كه با پاشنه پهن استفاده فرمائيد . در شرايطي‌كه قرار است مراسم شما در تالار , با كف‌پوش فرش يا اين كه پارچه‌هاي ابريشمي و درخشان و سپيد برگزار شود , احتمالا اضطراري باشد كف كفش‌تان را كفي‌هاي عاج‌دار كه با كف اصطكاك ساخت مي نمايند , بچسبانيد .
5 - يك جفت كفش كمكي داشته باشيد! خوب تر است بيشتر به تفكر خودتان باشيد و يك جفت كفش راحت‌تر براي سا‌عتها نهايي جشن و پايكوبي ازدواج‌تان تهيه و تنظيم فرمائيد . شما مي توانيد اين جفت كفش كمكي را از گونه هاي تخت يا اين كه با پاشنه 3 سانتي‌متر گزينش فرماييد و زماني حسابي از كفش‌هايتان كلافه شديد , آن ها را ردوبدل فرماييد .

6 - پوشيدن آزمايشي يادتان نرود : در صورتي شما روزي يكسري ساعت كفش خرقه عروسي‌تان را در خانه بپوشيد و با آن شيوه برويد , نيز به رويه رفتن با آن عادت ميكنيد و نيز مي توانيد با آن بايستيد . مطمئن باشيد خط مش رفتن و رقصيدن با يك كفش پاشنه‌بلند سپيد در يك خرقه بزرگ و حجيم و سنگين وزن عمل زياد دشواري است .

7 - تكه‌اي از پارچه خرقه عروس‌ را همراه خودتان ببريد : هنگامي براي خريد كفش عروسي‌تان مي رويد , خوبتر است تكه‌اي از پارچه جامه عروس‌تان را همراه ببريد . صراحت دارد كه رنگ جامه عروسي شما سپيد است البته رنگ‌هاي سپيد نيز ته رنگ‌هاي ياسي , صورتي , طلايي . . . متفاوتي دارا‌هستند . احتمال دارد شما رنگ خرقه و كفش عروسي‌تان را در يك مسئله تعيين نكنيد و رنگ كفش‌تان هماهنگ با رنگ لباس‌تان نشود .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.