گزينش لباس عروس

۴ بازديد


به اميد آن كه تا مراسم عروسي وزن كم خواهيد كرد لباس تنگ پيشنهاد ندهيد . دقت نماييد كه بايستي در جامه تان احساس راحتي نماييد پس براي اينكه خرقه طي روز عروسي دقيقا ميزان ي تن تان باشد بايستي بعد از تكميل شدن لباس يك بار ديگر حدودا يك هفته قبل از عروسي بپوشيد و بعد آن را از خياط تان تحويل بگيريد . بنابراين در شرايطي كه درين زمان يه خرده سايز كمتر كرده باشيد خياط مي‌تواند از درزهاي جامه تان كمي آن را تنگ كند .
در حالتي كه خواستيد جامه عروس تان را براي طفل هاي تان نگاه داريد مي بايست از آن به دقت نگهداري فرماييد تا حشرات در آن نفوذ نكنند و يا پوسيده نشود . پس بعداز عروسي اول آن را خوب بشوييد بعد آن را در يك كاور لباس و يا ملحفه بپيچيد تا گرد و غبار روي آن ننشيند . توجه داشته باشيد كه جنس كاور لباس نبايد پلاستيكي باشد بلكه مي بايست جنسي پارچه اي داشته باشد تا از زردرنگ يا چرك شدن جامه جلوگيري كند . در حالتي‌كه لابه لاي لباس تان يكي صابون معطر كوچك يا يك ضد بيد خارجي كه قادر است عطرهاي مطبوع مختلفي داشته باشد بگذاريد , ديگر خاطر تان از بابت حشره‌ها هم راحت مي شود . اما تلاش كنيد دست كم سالي يك بار به آن خصوصي بزنيد تا مشكلي برايش پيش نيامده باشد .
بعد از مراسم عروسي در‌صورتي‌كه كه جايي براي مراقبت لباس عروس تان نداشتيد بهترين عمل اين است كه آن را منزه كرده يا به خشكشويي دهيد و آنگاه به يك خيريه اهدا فرماييد تا به جاي خاك خوردن لباس داخل انباري , عروس هايي كه استطاعت تهيه ي خرقه عروس را ندارند بتوانند از لباس تان استفاده كنند .
در حالتي‌كه به هر عاملي تصميم داشتيد جامه عروس تان را به خشكشويي دهيد حتما از كار و مهارت خشكشويي مطمئن شويد . براي اين عمل مي توانيد از اطرافيان پرس و جو فرمائيد و يا اوليه يك لباس مجلسي فعاليت شده را به خشكشويي بدهيد تا ببينيد كارش چگونه است ظمنا يادتان باشد كه به خاطر بدور يا نزديك بودن محل خشكشويي , خرقه تان را از دست ندهيد زيرا ارزش زحمت دادن به خودتان را دارد .
خوبتر است لباسي را پيشنهاد دهيد كه نگران آن نباشيد كه دنباله ي لباس تان اكنون كجاست و يا زير پاي چه كسي گير كرده است . جامه هايي كه دنباله ي مضاعف بلندي دارا‌هستند مكان هاي خاصي را مانند يك سالن بزرگ و خلوت مي طلبند , درضمن مي بايست ساقدوش هايي براي روي هم گذاشتن و تصاحب كردن دنباله ي جامه وجود داشته باشند .
تهيه ي لباس عروسي عمل وقت گيري است و حوصله ي بسيار ميخواهد . به دو دليل توصيه ميكنم با يك خانم براي خريد جامه عروسي تان برويد , خير آقاي داماد . اول اين‌كه بهتر است آقاي داماد عروسش را فقط در طول روز عروسي در خرقه عروس ببيند تا شگفت زده شود . دوم اين‌كه خانم ها براي خريد كردن حوصله ي بيش تري دارند و آقايان چون كم شكيبايي ترند احتمال دارد براي اين‌كه بخواهند جست و جوي كسل كننده را زودتر تمام كنند لباسي را كه به هيچ وجه مطلوب شما نيست بهترين گزينش در لحاظ بگيرند .

احتمالا شما شيدا خرقه هاي پف دار و پرنسي باشيد و هميشه در روياها خود را در چنين لباسي تصور كنيد ولي بايد بدانيد كه اين لباس ها براي عروس هاي قد بلند مناسب است . در شرايطي كه كساني كه قد كوتاهي دارا هستند در شب عروسي لباس پف دار بپوشند خيلي كوتاه تر به لحاظ مي رسند . هم چنين در صورتي ظريف و كوچك باشيد در خرقه پف دار و حجيم گم خواهيد شد پس بايستي از لباس هاي ماكسي و مدل ماهي استفاده كنيد .
قبل از آن كه پيشنهاد دوخت لباس عروس خود را بدهيد حتما دسته هاي مختلف جامه عروس را بپوشيد و امتحان نماييد تا مشاهده كنيد چه مدلي براي شما برازنده تر است و آنگاه بر مبناي آن گونه لباس تان را گزينش كنيد و سفارش بدهيد .
مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.