لباس مجلسي تركيه اي

۴ بازديد

خدمات عروسي

گرفتاري ي زيبايي و ظواهر تر و تميز داشتن از قديم مورد اعتنا بانوان بوده است . امروزه در جامعه ها توسعه يافته و امروزي , ميل به شيك پوشي و پيروي از نو ترين متد هاي گزينش خرقه , بيشتر از قبلي مقام پيدا نموده است . به اين دليل‌كه آراستگي به نوعي نمايانگر حسن ذوق و سليقه ي هر شخصي است و طينت قشنگ پسند بشر هم خواه ناخواه در‌پي كشف تازه ترين ها و زيباترين ها مي‌رود .

با پي بردن يكسري نكته ي كوچك و ظاهرا كم اهميت درباره‌ي شيوه ي ست كردن جامه و دقت به رنگ پوست و اندام مي توان قسمتي از شيك پوش ترين اشخاص محسوب شد .

در چندين ده سال ي اخير به دليل بسط رابطه ها و سهولت دسترسي , بازار جامه هاي فرنگي به خصوص ترك در كشور‌ايران اشاعه پيدا نموده است . احتمال دارد بتوان منشاء اين ميزان ميل و تمايل به اجناس تركي را در علاقمندي وافر مردمان جمهوري اسلامي ايران به برنامه هاي كانال هاي تركيه و انس و الفتي كه با سريال هاي تركي بسته اند , يافت!

خرقه هاي تركي در كشور ايران خواستار متعددي دارا هستند و به دليل همين خواستگاه تمامي ساله سيل اجناس تركي وارد بازارهاي پوشاك در سراسر جمهوري اسلامي ايران مي گردد . ادله رونق اين بازار از سمت فروشندگان احتمالا به آن گاه فاصله برگردد . مسير زميني و هوايي مهاجرت به سرزمين تركيه دوچندان ارزان و زياد نزديك است . پس تركيه مي‌تواند به دليل قربت به مرز و بوم ما شايسته ترين مورد براي واردات اجناس مربوط به بازار پوشاك باشد .



خريد خرقه تركي
در‌اين بين بخش اعظمي از مردمان به دليل تبليغات گسترده تورهاي مسافرتي , مشتاقانه تمايل به مهاجرت بدين مرزوبوم را ميگيرند تا ضمن گشت و گذار , از مجال دلخواه خريد درين مملكت هم استفاده نمايند . .

درصورتي كه شما قصد خريد جامه از مملكت تركيه را داريد و قصد داريد با ميزان دارايي ي تعريف شده ي خويش شايسته ترين خريد ها را انجام دهيد , خريد از دو شهر مرزي تركيه يعني وان و ايغدير سفارش نيكي است . اين دو شهر به دليل قربت به كشور‌ايران و به دليل قربت فرهنگي با ايرانيان براي خريد آيتم هاي نيكي ميباشند . بها خرقه در‌اين دو شهر به مراتب ارزان است و مي توان با يه خرده وسواس و اعتنا , پوشاك موردنياز را براي چندين ماه در يك هجرت يك‌سري روزه تنظيم كرد .

ولي در صورتيكه انگيزه شما از مسافرت فقط خريد نيست و جاذبه هاي توريسم هم مورد علاقه است بي‌شك هجرت استانبول به ياد ماندني خيس خواهد بود . شايسته ترين مارك هاي جامه ترك در شهر استانبول , دكان هاي معتبري دارا‌هستند كه شما علاوه بر استفاده از ارشادوراهنمايي هاي مطلوب در مورد خريد , مي‌توانيد با ذهني راحت از اصالت كالا خريدي مطمئن , انجام دهيد .



چرا جامه ترك؟
اكثر زمان ها مردمان در خريد خرقه به يك‌سري مورد داراي اهميت و داراي اهميت اعتنا مي نمايند . اين موردها به خصوص در خريد اجناس لازم بيشتر به ديده مي‌خورد و وسواس بيشتري نيز براي خريد اين قبيل پوشاك به عمل گرفته مي‌شود . خريد جامه هاي مجلسي , خريد پالتو از اين دست مي باشند . معمولا به دليل هزينه ي بالايي كه‌اين قسم از البسه دارا هستند , مردمان همت مي نمايند حساب شده خيس خرج نمايند ; تا نيز از خريد خويش رضايت داشته باشند و نيز هزينه ي صرف شده را تباه نكرده باشند . براي قشر بزرگي از مردمان مرزوبوم خريد جامه هاي ماركدار مقداري نامعقول و بدور از ذهن به لحاظ ميرسد . ميانگين مردمان جامعه بضاعت خريد خرقه از مارك هاي داراي اعتبار جهاني را ندارند اما علاقمند به پوشيدن لباسهاي باكيفيت و با اصالت مي‌باشند . خرقه هاي ترك معمولا در‌حالتي كه با اعتنا گزينش شوند نيز دارنده نوع هاي متنوع و بخش اعظمي شيكي مي باشند و نيز دارنده كيفيت بالايي ميباشند .

اصل حساس در ساختار يك خرقه كيفيت پارچه , پباده سازي قشنگ و شكيل و در غايت روش ي دوخت و تميز كاري آخرين آن است . اكثر زمان ها برندهاي داراي شهرت تركي اين اصول را به نيكي رعايت مي نمايند . افزون بر آن به دليل قربت تمدن هاي دو مرزوبوم و نزدكي هاي مذهبي بين جمهوري اسلامي ايران و تركيه , اكثر وقت ها توليدات ساخت تركيه خواستگاه قابل قبولي در جمهوري اسلامي ايران مي‌يابند . كشور ايران تحت عنوان يك بازار فروش داراي اعتبار براي توليدكنندگان تركي , آنها‌را مجاب مي نمايد كه كالاهايي با ذوق وسليقه ي اهل ايران ها ساخت نمايند تا بتوانند اين قلب تپنده ي تجارت را كماكان در قبضه ي خويش داشته باشيد

مزون لباس عروس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.